Сектор за правни и општи работи и јавни дејности
Сектор за правни и општи работи и јавни дејности
Надлежности на Сектор за правни и општи работи и јавни дејности
– Подготвување на акти за Советот и Градоначалникот;
– Подготвување на седниците на советот и седниците на неговите
комисии;
– вршење на стручни работи за советот и градоначалникот;
– ракување со документите на општината и чување се до нивно
уништување, односно предавање на Државниот Архив на Р.Македонија;
– мислења на прописи од аспект на нивна законитост;
– грижа за извршување на одлуките од надлежност на советот;
– информирање на корисниците на услугите за полесно остварување на
нивните права;
– канцелариски работи;
– пратење на состојбите во областа на културата, спортот, социјалната
заштита, образованието и здравството во рамките на надлежност на
општината;
– примена на законите, подзаконските акти и други прописи од областа
на јавните набавки;
– следењето и согледувањето на потребите од набавки во општината;
– изготвување на годишен план за јавни набавки и негова реализација;
– стручна и техничка помош на Комисијата за јавни набавки, водење на
евиденција и документација во врска со јавните набавки;
– информатичко технички работи;
– работи за возниот парк и други помошно технички работи;
– и други работи во согласност со законите и другите прописи.
– вршење на работите што се однесуваат на подготвување на
нормативните акти (одлуки и други општи акти) од надлежност на
Советот односно Градоначалникот
– давање на мислење на прописи од аспект на нивната законитост кога
предлагачи се други органи
– следење на прописите и нивните измени и дополнувања;
– вршење на стручни и органициони работи за функционирање на
Советот и на неговите тела, односно Градоначалникот на Општината.
– давање на правна помош на граѓаните
– вршење на информативни и протоколарни работи за потребите на
Советот и градоначалникот
– канцелариско работење кое го опфака приемот, отварањето ,
евиденцијата испраќањето на актите на органите на Општината
– архивско работење
– секретарски работи за Градоначалникот
– инофрмирање на корисниците на услугите за полесно остварување на
нивните права;
– работи за возниот парк и други технички работи (одржување на хигиена
и достава на пошта);
– примена на законите, подзаконските акти и други прописи од областа
на јавните набавки;
– следењето и согледувањето на потребите од набавки во општината;
– изготвување на годишен план за јавни набавки и негова реализација;
– стручна и техничка помош на Комисијата за јавни набавки водење на
евиденција и документација во врска со јавните набавки;
– и други работи што ќе му бидат ставени во надлежност во согласност со
законите и другите прописи.
– следење на состојбата во областите на образованието (предшколско и
основно), културата, спортот и рекреацијата, социјалната зашита и заштитата на
деца и здраствената заштита во рамките на законските надлежности;
– следење на прописите од надлежност на локалната самоуправа и дава
мислење од овие области;
– предлагање на мерки и активности што треба локалната власт да ги
превземе во областите на образованието (предшколско и основно), културата,
спортот и рекреацијата, социјалната зашита и заштитата на деца и здраствената
заштита во рамките на законските надлежности;
– координирање на работите помеѓу локалната самоуправа и примарното
здравство, образованието, културата, социјалната заштита и другите јавни
дејности предвидено со Законот за локалната самоуправа;
-подготовки во областа на заштитата и спасувањето:
-и други работи што ќе му бидат ставени во надлежност во согласност со
законите и другите прописи.