Сектор за правни и општи работи и јавни дејности

Надлежности на Сектор за правни и општи работи и јавни дејности

– Подготвување на акти за Советот и Градоначалникот;

– Подготвување на седниците на советот и седниците на неговите

комисии;

– вршење на стручни работи за советот и градоначалникот;

– ракување со документите на општината и чување се до нивно

уништување, односно предавање на Државниот Архив на Р.Македонија;

– мислења на прописи од аспект на нивна законитост;

– грижа за извршување на одлуките од надлежност на советот;

– информирање на корисниците на услугите за полесно остварување на

нивните права;

– канцелариски работи;

– пратење на состојбите во областа на културата, спортот, социјалната

заштита, образованието и здравството во рамките на надлежност на

општината;

– примена на законите, подзаконските акти и други прописи од областа

на јавните набавки;

– следењето и согледувањето на потребите од набавки во општината;

– изготвување на годишен план за јавни набавки и негова реализација;

– стручна и техничка помош на Комисијата за јавни набавки, водење на

евиденција и документација во врска со јавните набавки;

– информатичко технички работи;

– работи за возниот парк и други помошно технички работи;

– и други работи во согласност со законите и другите прописи.

– вршење на работите што се однесуваат на подготвување на

нормативните акти (одлуки и други општи акти) од надлежност на

Советот односно Градоначалникот

– давање на мислење на прописи од аспект на нивната законитост кога

предлагачи се други органи

– следење на прописите и нивните измени и дополнувања;

– вршење на стручни и органициони работи за функционирање на

Советот и на неговите тела, односно Градоначалникот на Општината.

– давање на правна помош на граѓаните

– вршење на информативни и протоколарни работи за потребите на

Советот и градоначалникот

– канцелариско работење кое го опфака приемот, отварањето ,

евиденцијата испраќањето на актите на органите на Општината

– архивско работење

– секретарски работи за Градоначалникот

– инофрмирање на корисниците на услугите за полесно остварување на

нивните права;

– работи за возниот парк и други технички работи (одржување на хигиена

и достава на пошта);

– примена на законите, подзаконските акти и други прописи од областа

на јавните набавки;

– следењето и согледувањето на потребите од набавки во општината;

– изготвување на годишен план за јавни набавки и негова реализација;

– стручна и техничка помош на Комисијата за јавни набавки водење на

евиденција и документација во врска со јавните набавки;

– и други работи што ќе му бидат ставени во надлежност во согласност со

законите и другите прописи.

– следење на состојбата во областите на образованието (предшколско и

основно), културата, спортот и рекреацијата, социјалната зашита и заштитата на

деца и здраствената заштита во рамките на законските надлежности;

– следење на прописите од надлежност на локалната самоуправа и дава

мислење од овие области;

– предлагање на мерки и активности што треба локалната власт да ги

превземе во областите на образованието (предшколско и основно), културата,

спортот и рекреацијата, социјалната зашита и заштитата на деца и здраствената

заштита во рамките на законските надлежности;

– координирање на работите помеѓу локалната самоуправа и примарното

здравство, образованието, културата, социјалната заштита и другите јавни

дејности предвидено со Законот за локалната самоуправа;

-подготовки во областа на заштитата и спасувањето:

-и други работи што ќе му бидат ставени во надлежност во согласност со

законите и другите прописи.

ПРИЈАВИ
ПРОБЛЕМ

ПРИЕМЕН ДЕН
ОД 10:00 ДО 13:00

ЦЕНТАР ЗА РАЗВОЈ

НА ПЕЛАГОНСКИОТ ПЛАНСКИ РЕГИОН